Stage Lanzarote - Reisverslag uit El Aaiún, Westelijke Sahara van Claudia Veen - WaarBenJij.nu Stage Lanzarote - Reisverslag uit El Aaiún, Westelijke Sahara van Claudia Veen - WaarBenJij.nu

Stage Lanzarote

Door: claudiaveen

Blijf op de hoogte en volg Claudia

09 Mei 2012 | Westelijke Sahara, El Aaiún

Hallo allemaal,

ik dacht laat ik maar weer een keer wat laten weten. Er is in deze afgelopen 2 weken veel gebeurd.
Heb voor het eerst de show Glee gedaan dat was wel erg leuk.
Ik sta nog steeds elke dag in de kinderclub maar daar leer ik wel veel van! Ik vind het wel leuk met al die kindjes een beetje spelletjes doen en knutselen.

Gisteren was ik een dagje vrij en toen heb ik maar een keer wat van het eiland gezien uiteraard samen met mijn schatje waar ik net weer afscheid van heb genomen:(
We zijn eerst richting de vulkaan bergen vertrokken waar we op een kameel een tocht kregen haha wat een grappige beesten zijn dat!
Na een uurtje zijn we met de auto naar puerto del carmen gereden en zijn we eerst lekker naar de mac gegaan! mmm wat kan dat lekker zijn naar een tijdje hotelvoedsel te hebben gegeten.
Nadat we ons buikje rond hadden gegeten zijn we naar Texas Park gegaan een dierentuin waar we ook leuke shows konden kijken.
Toen we daar klaar waren zijn we lekker wezen uiteten en vanmorgen moest ik alweer doei zeggen:(

Nu ben ik weer in mijn appartementje en moet zo weer werken vanavond is de show Grease waar ik nu ook alle dansjes moet doen. De eerste keer Grease hoefde ik er mnamelijk maar 3 omdat er niet genoeg tijd was.

Het is hier wel streng ! Djamilla ( het nederlandse meisje die achter de receptie staat ) moet waarschijnlijk naar een ander hotel omdat ze niet genoeg spaans spreekt. Vind dit wel heel erg jammer omdat ik daar toch ff mee kan praten als er iets is ofzo.
Verder heb ook ik te horen gekregen dat ik binnen 2 weken mijn energie moet verbeteren anders word het voor mij ook een ander hotel. Terwijl hij maar 1 show van mij gezien heeft omdat hij de rest van de dagen op vakantie was. Ja vind je het gek dat ik me eerste show niet alles meert herinner omdat we ook maar een weekje oefenen. Hij ziet mij niet aan het werk in de miniclub ofzo maar zegt meteen dat ik het niet goed doe.

Dat was het dan wel weer ff.

xxxxxxxxxxxxxx vanuit Lanzarote!

  • 09 Mei 2012 - 08:15

    Maartje Schmitjes:

    Tja die Spaanse zijn zelf te lui om iets te doen en dan wel zo doen tegen mensen die net beginnen

  • 09 Mei 2012 - 09:16

    Raldy:

    Weer ff wennen zeker dat Jan weg is,maar leuk dat hij geweest is.Leuk is dat terwijl ze niet alles van je gezien hebben,maar kop op,komt goed.
    Groetjes Raldy

  • 09 Mei 2012 - 13:00

    Samira:

    Hay Meissie,

    Ach ja maak je niet druk! ze hebben altijd wel wat! maareuh je schatje blijft toch nog een paar daagjes he??? hahahahaha Dikke Xus van Jesse

  • 10 Mei 2012 - 16:56

    Conny En Sanne:

    Hey Claudia, dat is idd niet zo leuk zeg, dat ze al zo snel commentaar hebben, jammer als je daar weg zou moeten, maar ja dan is het hun verlies!!!
    Leuk zeg dat Jan al geweest is, of nog steeds, fijn om te horen dat jullie leuke dingen gedaan hebben!!!
    lekker dingen ondernemen, heerlijk zeg!!!
    veel succes nog daar, en laat de pret niet drukken door zo'n spanjaardje..... dikke knuffel van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Westelijke Sahara, El Aaiún

mijn stage op Lanzarote!

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2012

Toch maar een keer een berichtje

20 Mei 2012

Alweer een maand

09 Mei 2012

Stage Lanzarote

26 April 2012

Eerste week zit erop

20 April 2012

Mijn eerste 2 werkdagen
Claudia

Actief sinds 04 April 2012
Verslag gelezen: 356
Totaal aantal bezoekers 7870

Voorgaande reizen:

18 April 2012 - 01 Oktober 2012

mijn stage op Lanzarote!

Landen bezocht: